2021-06-02

Klientų aptarnavimo projektų vadovas (-ė)

UAB „Švaros broliai“ – jau daugiau kaip 20 metų sėkmingai veikianti ir sparčiai auganti įmonė. Siekiame maksimaliai patenkinti savo klientų poreikius ir užtikrinti aukštą paslaugų kokybę, todėl nuolat mokomės, augame, tobulėjame, ieškome ir diegiame inovatyvius sprendimus bei plečiame savo paslaugų tinklą. Jei esi motyvuotas, orientuotas į rezultatus, tiki mūsų įmonės vizija ir misija, tau artimos mūsų įmonės vertybės, kviečiame jungtis prie mūsų!

Kokias atsakomybes Tau patikėsime:

  • pretenzijų nagrinėjimo sklandų proceso tiesioginį vykdymą, kontrolę laikantis klientų aptarnavimo standarto, vidinių procesų ir terminų;
  • bendradarbiavimą su kitais įmonės vidaus skyriais ir išorės partneriais siekiant efektyvaus ir kokybiško sprendimo, rezultato;
  • įmonės darbuotojų konsultavimą, pagalbą jiems, susidūrus su nestandartinėmis situacijomis sprendžiant klientų pretenzijas;
  • pokyčių, susijusių su pretenzijų nagrinėjimo proceso efektyvinimu ir tobulinimu, inicijavimą bei įgyvendinimą;

Tikimės, kad tu:

  • turi puikius konfliktinių situacijų valdymo ir bendravimo įgūdžius;
  • gebi analizuoti, argumentuoti, savarankiškai priimti sprendimus, sklandžiai dėstyti mintis (žodžiu ir raštu);
  • esi pozityvus asmuo;
  • greitai mokaisi ir nori mokytis, augti kartu;
  • turi aukštąjį išsilavinimą (gali būti paskutiniojo kurso studentas);
  • moki rusų ir anglų kalbą (žodžiu ir raštu – tai būtų privalumas);
  • teko sėkmingai sukurti, aprašyti pretenzijų nagrinėjimo procesą ir jį įgyvendinti (tai būtų privalumas);

Mes siūlome


Perspektyvų ir atsakingą darbą didelėje, augančioje kompanijoje;

Atlyginimas

1200-1700 €/mėn. neatskaičius mokesčių