2022-02-14
Klientų aptarnavimo projektų vadovas (-ė)
Darbo pobūdis
- pretenzijų nagrinėjimo sklandų proceso tiesioginį vykdymą, kontrolę laikantis klientų aptarnavimo standarto, vidinių procesų ir terminų;
- bendradarbiavimą su kitais įmonės vidaus skyriais ir išorės partneriais siekiant efektyvaus ir kokybiško sprendimo, rezultato;
- įmonės darbuotojų konsultavimą, pagalbą jiems, susidūrus su nestandartinėmis situacijomis sprendžiant klientų pretenzijas;
- pokyčių, susijusių su pretenzijų nagrinėjimo proceso efektyvinimu ir tobulinimu, inicijavimą bei įgyvendinimą;
Reikalavimai darbuotojui
- turi puikius konfliktinių situacijų valdymo ir bendravimo įgūdžius;
- gebi analizuoti, argumentuoti, savarankiškai priimti sprendimus, sklandžiai dėstyti mintis (žodžiu ir raštu);
- turi patirties su draudimo produktais, žalų administravimu (didelis privalumas)
- esi pozityvus asmuo;
- greitai mokaisi ir nori mokytis, augti kartu;
- turi aukštąjį išsilavinimą (gali būti paskutiniojo kurso studentas);
- moki rusų ir anglų kalbą (žodžiu ir raštu – tai būtų privalumas);
- teko sėkmingai sukurti, aprašyti pretenzijų nagrinėjimo procesą ir jį įgyvendinti (tai būtų privalumas);
Įmonė siūlo
- Darbą sparčiai augančioje tarptautinėje įmonių grupėje (PRO BRO Grupės dalis),
- Perspektyvų ir atsakingą darbą didelėje, augančioje kompanijoje;
- Galimybę tobulėti;
- Galimybę dalį laiko dirbti iš namų;
- Draugišką kolektyvą 😊.
Atlyginimas
1500-2400 €/mėn. neatskaičius mokesčių
Bazinė dalis + priedai