2022-02-14

Klientų aptarnavimo projektų vadovas (-ė)

Darbo pobūdis

  • pretenzijų nagrinėjimo sklandų proceso tiesioginį vykdymą, kontrolę laikantis klientų aptarnavimo standarto, vidinių procesų ir terminų;
  • bendradarbiavimą su kitais įmonės vidaus skyriais ir išorės partneriais siekiant efektyvaus ir kokybiško sprendimo, rezultato;
  • įmonės darbuotojų konsultavimą, pagalbą jiems, susidūrus su nestandartinėmis situacijomis sprendžiant klientų pretenzijas;
  • pokyčių, susijusių su pretenzijų nagrinėjimo proceso efektyvinimu ir tobulinimu, inicijavimą bei įgyvendinimą;

Reikalavimai darbuotojui

  • turi puikius konfliktinių situacijų valdymo ir bendravimo įgūdžius;
  • gebi analizuoti, argumentuoti, savarankiškai priimti sprendimus, sklandžiai dėstyti mintis (žodžiu ir raštu);
  • turi patirties su draudimo produktais, žalų administravimu (didelis privalumas)
  • esi pozityvus asmuo;
  • greitai mokaisi ir nori mokytis, augti kartu;
  • turi aukštąjį išsilavinimą (gali būti paskutiniojo kurso studentas);
  • moki rusų ir anglų kalbą (žodžiu ir raštu – tai būtų privalumas);
  • teko sėkmingai sukurti, aprašyti pretenzijų nagrinėjimo procesą ir jį įgyvendinti (tai būtų privalumas);

Įmonė siūlo

  • Darbą sparčiai augančioje tarptautinėje įmonių grupėje (PRO BRO Grupės dalis),
  • Perspektyvų ir atsakingą darbą didelėje, augančioje kompanijoje;
  • Galimybę tobulėti;
  • Galimybę dalį laiko dirbti iš namų;
  • Draugišką kolektyvą 😊.

Atlyginimas

1500-2400 €/mėn. neatskaičius mokesčių
Bazinė dalis + priedai