2023-02-01
Klientų aptarnavimo sistemų IT operacijų specialistas (-ė)
Darbo pobūdis:
- Sutrikimų IT sistemose identifikavimas, savalaikis suinteresuotų šalių (IT partneriai, pardavimo kanalai) informavimas ir problemų sprendimo koordinavimas;
- Nuolatinė klientų aptarnavimo procesų ir susijusių IT sistemų priežiūra;
- Paslaugų kainų korekcijos WEB/APP aplinkose;
- Automatinių laiškų tekstų, DUK, sutarčių sąlygų bei taisyklių korekcijos;
- Klientų informavimo proceso koordinavimas (naujos sutartys, paslaugų kainų pokytis);
- Užtikrinti sąskaitų faktūrų generavimo proceso tinkamą vykdymą;
- Bendradarbiavimas su kitais įmonės vidaus skyriais ir išorės partneriais siekiant efektyvaus ir kokybiško sprendimo, rezultato;
- Įmonės darbuotojų konsultavimas, pagalba jiems, susidūrus su nestandartinėmis situacijomis sprendžiant klientų klausimus.
Reikalavimai:
- Aukštasis/aukštesnysis išsilavinimas;
- Panašaus darbo patirtis, kuri būtų susijusi su IT sistemų operacijų priežiūra, klientų aptarnavimu (paslaugų centre būtų privalumas);
- Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai;
- Atsakingumas, savarankiškumas, kruopštumas, gebėjimas bendrauti su skirtingais žmonėmis;
- Gebėjimas savarankiškai priimti sprendimus, sklandžiai dėstyti mintis (žodžiu ir raštu);
- Noras greitai mokytis ir augti su įmone kartu;
- Anglų kalbos mokėjimas.
Mes Tau siūlome:
- Darbą sparčiai augančioje tarptautinėje įmonių grupėje (PRO BRO Grupės dalis), realias karjeros perspektyvas augant verslui ir plečiantis komandai;
- Galimybę mokytis ir tobulėti;
- Draugišką komandą;
- Papildomas įmonės naudas (hobridinį darbo modelį, sveikatos draudimą, laisvą gimtadienio dieną, įmonės renginius, mokymus, nemokamus užkandžius ir kt.).
Atlyginimas
1600-2200 €/mėn. neatskaičius mokesčių