2023-02-01

Klientų aptarnavimo sistemų IT operacijų specialistas (-ė)

Darbo pobūdis:

  • Sutrikimų IT sistemose identifikavimas, savalaikis suinteresuotų šalių (IT partneriai, pardavimo kanalai) informavimas ir problemų sprendimo koordinavimas;
  • Nuolatinė klientų aptarnavimo procesų ir susijusių IT sistemų priežiūra;
  • Paslaugų kainų korekcijos WEB/APP aplinkose;
  • Automatinių laiškų tekstų, DUK, sutarčių sąlygų bei taisyklių korekcijos;
  • Klientų informavimo proceso koordinavimas (naujos sutartys, paslaugų kainų pokytis);
  • Užtikrinti sąskaitų faktūrų generavimo proceso tinkamą vykdymą;
  • Bendradarbiavimas su kitais įmonės vidaus skyriais ir išorės partneriais siekiant efektyvaus ir kokybiško sprendimo, rezultato;
  • Įmonės darbuotojų konsultavimas, pagalba jiems, susidūrus su nestandartinėmis situacijomis sprendžiant klientų klausimus.

Reikalavimai:

  • Aukštasis/aukštesnysis išsilavinimas;
  • Panašaus darbo patirtis, kuri būtų susijusi su IT sistemų operacijų priežiūra, klientų aptarnavimu (paslaugų centre būtų privalumas);
  • Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai;
  • Atsakingumas, savarankiškumas, kruopštumas, gebėjimas bendrauti su skirtingais žmonėmis;
  • Gebėjimas savarankiškai priimti sprendimus, sklandžiai dėstyti mintis (žodžiu ir raštu);
  • Noras greitai mokytis ir augti su įmone kartu;
  • Anglų kalbos mokėjimas.

Mes Tau siūlome:

  • Darbą sparčiai augančioje tarptautinėje įmonių grupėje (PRO BRO Grupės dalis), realias karjeros perspektyvas augant verslui ir plečiantis komandai;
  • Galimybę mokytis ir tobulėti;
  • Draugišką komandą;
  • Papildomas įmonės naudas (hobridinį darbo modelį, sveikatos draudimą, laisvą gimtadienio dieną, įmonės renginius, mokymus, nemokamus užkandžius ir kt.).

Atlyginimas

1600-2200 €/mėn. neatskaičius mokesčių