Karjera „Švaros broliuose“

Klientų aptarnavimo vadovas (-ė)

Darbo pobūdis

●Klientų aptarnavimo strategijos formavimas ir įgyvendinimas;
●Kokybiško klientų aptarnavimo skambučių centre užtikrinimas;
●Klientų patirčių proceso priežiūra ir tobulinimas;
●Klientų apklausų organizavimas, duomenų analizė ir sprendimų iniciavimas;
●Užklausų administravimo proceso koordinavimas;

Reikalavimai:

●Aukštasis išsilavinimas;
●Ne trumpesnė nei 3 metų patirtis tobulinant klientų aptarnavimo procesus;
●Vadovavimo komandai patirtis;
●Darbo su skambučių centru patirtis (privalumas);
●Strateginis mąstymas, orientacija į rezultatą;
●Puikus anglų kalbos mokėjimas;
●Gebėjimas valdyti konfliktines situacijas bei savarankiškai spręsti iškilusias problemas;
●Gebėjimas įkvėpti ir motyvuoti komandą siekiant bendrų tikslų;

Mes jums siūlome

●Perspektyvų ir atsakingą darbą didelėje, augančioje kompanijoje;
●Galimybę dalį laiko dirbti nuotoliniu būdu;
●Nuolatinį tobulėjimą.

Atlyginimas

1600-2500 €/mėn. neatskaičius mokesčių

Prisijunk prie komandos!






    privatumo politika.

    ARBA

    +370 700 66600
    cv@svarosbroliai.lt

    Jus taip pat gali sudominti


    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/website/domains/svarosbroliai.lt/public_html/wp-includes/class-wp-list-util.php on line 157