2022-08-11

Klientų aptarnavimo vadybininkas (įvykiai)

Darbo pobūdis:

  • Klientų įvykių ir kitų nusiskundimų dėl paslaugų kokybės administravimas,
  • Nutikus įvykiui busi atsakingas (-a) už video medžiagos peržiūrą, analizę, saugojimą ir pateikimą atsakingam padaliniui,
  • Bendravimas su klientais telefonu ar el. paštu dėl nusiskundimų ar įvykių administravimo,
  • Ataskaitų teikimas;

Reikalavimai:

  • Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas (gali būti paskutiniųjų kursų studentas (-ė)),
  • Labai geros lietuvių kalbos žinios tiek raštu (taisyklinga gramatika),
  • Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai,
  • Gebėjimas planuoti savo darbo dieną ir dirbti savarankiškai,
  • Komunikabilumas, darbštumas, atsakingumas,
  • Vairuotojo pažymėjimas (privalumas),
  • Geros rusų ar anglų kalbos (privalumas),
  • Patirtis draudimo srityje (privalumas).

Mes Jums siūlome:

  • Perspektyvų ir įdomų darbą didelėje sparčiai augančioje PRO BRO įmonių grupėje,
  • Galimybę augti ir tobulėti,
  • Draugiškus kolegas,
  • Papildomas įmonės naudas (hibridinį darbo modelį, laisvą gimtadienio dieną, sveikatos draudimą, įmonės renginius, mokymus, nemokamus užkandžius ir kt.)

Atlyginimas

Pagrindinis 1200-1400 €/mėn. neatskaičius mokesčių + ketvirtiniai bonusai