2022-08-12

Klientų aptarnavimo vadybininkas

Darbo pobūdis:

  • Klientų užklausų administravimas: telefonu, el. paštas, Facebook žinutės ir kiti aptarnavimo kanalai;
  • Klientų nusiskundimų dėl paslaugų kokybės analizė ir sprendimų pateikimas;
  • Bendradarbiavimas su įmonės komandomis siekiant įgyvendinti nustatytus asmeninius bei komandinius tikslus;
  • Analizuoti klientų kreipinių temas visais kanalais ir suformuoti savaitines bei mėnesio ataskaitas;

Reikalavimai:

  • Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas (gali būti paskutiniųjų kursų studentas (-ė)),
  • Labai geros lietuvių kalbos žinios tiek raštu (taisyklinga gramatika),
  • Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai,
  • Gebėjimas planuoti savo darbo dieną ir dirbti savarankiškai,
  • Komunikabilumas, darbštumas, atsakingumas,
  • Vairuotojo pažymėjimas (privalumas),
  • Geros rusų ar anglų kalbos (privalumas),

Mes Jums siūlome:

  • Perspektyvų ir įdomų darbą didelėje sparčiai augančioje PRO BRO įmonių grupėje,
  • Galimybę augti ir tobulėti,
  • Draugiškus kolegas,
  • Papildomas įmonės naudas (hibridinį darbo modelį, laisvą gimtadienio dieną, sveikatos draudimą, įmonės renginius, mokymus, nemokamus užkandžius ir kt.)

Atlyginimas

Fiksuotas atlyginimas (1300- 1500 €/mėn. neatskaičius mokesčių ) + bonusai